Kleur

KLEUR.....💭🎨


Veel mensen vinden het moeilijk om kleur toe te passen in het interieur. Nu vind ik dat ook wel begrijpelijk want het is niet zo dat je je bank even snel de deur uit doet als het paar schoenen wat je van de lente koopt. Toch?


Toch zeg ik, durf! Laat wat kleur zien in je interieur (tenzij je favo kleur zwart is).


Hoe doe je dat? Je hoeft niet meteen voor knal roze of kanarie geel te gaan. (wel heel erg leuk!) Begin met een rustige kleur, bijvoorbeeld pastel tinten. Dit zijn wel leuke kleuren maar die knallen niet meteen zo als het roze of het kanarie geel.


Op de foto's kunnen jullie zien wat ik bedoel. Begin met wat accessoires of een kleurtje op de muur (sneller te vervangen dan een bank of kast) en houd de basis rustig. Als je een echte durfal bent, koop dan een kast of een stoel in de kleur die je leuk vind. Of heb je nog een oude kast? Verf die mee in de kleur van de muur voor een super leuk effect. 


Als je er nog steeds niet uitkomt of je hebt grotere plannen kun je mij natuurlijk inschakelen! Aarzel niet en stuur mij een berichtje!✔