Modern interieur

MODERN INTERIEUR...💭


Het kiezen voor een stijl van je interieur is niet altijd even makkelijk. Vaak weet je zelf niet wat je wilt of heeft je partner een hele andere smaak dan jij. Bij deze wil ik jullie dan een paar stijlen laten zien, te beginnen met het moderne interieur. (Ik heb geen voorkeur qua stijl, dus vandaar dat ik jullie alles wil laten zien).


Een modern interieur is de ideale plaats om na een drukke werkdag volledig tot rust te komen. Je kan kiezen voor een hedendaagse look door gebruik te maken van moderne materialen zoals gietvloeren en strakke meubels. Wil je de moderne sfeer volledig doortrekken, kan je eventueel ook opteren voor een minimalistisch interieur.

Een modern interieur straalt rust uit door het gebruik van strakke materialen en lijnen. Het wordt gekenmerkt door open ruimtes, inbouwkasten, designmeubels of meubels op maat, gladde vloeren en het gebruik van neutrale kleuren zoals wit, grijs en zwart. De ontspannen sfeer is een gevolg van de eenvoudige vormgeving van zowel de meubels als de vloeren.

Advies nodig over een bepaalde stijl die je graag zou willen? Of meer informatie nodig over een modern interieur? Ik geef ook interieur en kleuradvies. Aarzel niet en stuur mij een berichtje!
Â